BLOGI | Bränditoimisto Hurraa | Asiaa fiksusta brändäyksestä
BLOGI | Bränditoimisto Hurraa.
Blogi | Bränditoimisto Hurraa.

15 vuotta, Bränditoimisto Hurraa!

Vuonna 2006 Lordi toi Suomelle historiallisen euroviisuvoiton ja Torinon talviolympialaisissa Suomi paistatteli kohtalaisessa mitalisateessa. Saman vuoden helmikuussa allekirjoitettiin osakeyhtiö Mainostoimisto Hurraan perustamispaperit. Innostus. Se on suurin tunne, kun byroossamme kurkataan olan yli taaksepäin, taitettua viittätoista vuotta. Mukana on loimottanut “pyhä…

Lue lisää...

Viisi syytä miksi verkkokauppa-alustaksi kannattaa valita WooCommerce

1.WooCommerce on ilmainen Monesta muusta verkkokauppa-alustasta poiketen WooCommerce on täysin ilmainen. Vaikka WooCommerce on ilmainen, se ei tarkoita etteikö se olisi hyvä tai ammattimainen vaihtoehto verkkokaupallesi. Ilmaiseen vakioasennukseen sisältyy kaikki normaalit verkkokaupan vaatimat ominaisuudet kuten: Tilausten seuranta, toimitustilojen päivitys, alennusten…

Lue lisää...

Markkinointisuunnitelma on must

Esimerkki elävästä elämästä meidän kaikkien kohdalla: Yleisesti suositellaan kodin ruokalistan suunnittelua viikoksi eteenpäin ja tarvikkeiden hankkimista yhdellä kertaa. Tällöin fokus on oikeanlaisessa ruokavaliossa ja kulloinkin käytettävissä olevassa rahamäärässä. Näissä pysyminen säästää aikaa ja energiaa. Palkinnoksi saa tunteen hyvin tehdystä työstä….

Lue lisää...

Viisi syytä valita verkkosivuston alustaksi WordPress

Verkkosivuston alusta kannattaa valita huolella, sillä olet sen kanssa naimisissa hyvänkin aikaa. Mainostoimisto Hurraan ja Salskean yhteistyöllä syntyy toimivia WordPress-sivustoja. Miksi meidän valintamme on juuri WordPress? Syitä löytyy vaikka kuinka, mutta tässä viisi keskeisintä. 1. Pääset edullisesti alkuun Moderni ja…

Lue lisää...

Viesti videolla pieninä paloina – case Länsikeskuksen apteekki

Tovi sitten yrityksen video tarkoitti isoa asiaa – koko toiminnan yleiskuvausta, yritysvideota. Tänään video pelaa parhaiten pienempiin paloihin pilkottuna. Oikea asia oikealle kohderyhmälle. Lyhyissä täsmävideoissakin on brändin paikka. Loistopaikka nostaa katsojalle viestin ohessa brändistä haluttu kulma. Yhden viestin video Uuden…

Lue lisää...

Ole kuulolla brändin kaikista kulmista. Liity mukaan!

"*" näyttää pakolliset kentät

Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Hae blogista