Arvojen metsästys -työpaja, brändilupaus, Bränditoimisto Hurraa.
Arvojen metsästys -työpaja, brändilupaus, Bränditoimisto Hurraa.

Brändilupaus Arvojen metsästys -työpajan avulla

Mitä brändisi lupaa?

Arvojen metsästys -työpaja herättää ajattelemaan omaa liiketoimintaa syvemmin. Pidemmälle kuin myytävän tuotteen tai palvelun ominaisuudet.

Arvojen metsästys -työpaja, brändilupaus, Bränditoimisto Hurraa.Luonnollinen paikka arvoille on brändilupaus, mutta merkityksellisyyttä voi tuoda esiin arjessa kaikessa tekemisessä ja mm. brändin tarinassa. Brändilupaus toimii, kun se sisältää arvon tai merkityksen, joka ratkaisee ostopäätöksen. Mukana on siis tunne oikeasta päätöksestä, wau!

Etsimme yhdessä erilaistavaa, liiketoimintaasi istuvaa arvoa, jolla jäät mieleen. Olemme onnistuneet, kun brändisi herättää aitouden tunnetta, jonka voit todeksi näyttää.

Parhaimmillaan arvosi, olipa se brändilupauksessa tai ei, saa asiakkaasi ajattelemaan: – Tämä on ihan minulle! Arvojen metsästyö -työpaja on ihan parasta! Bränditoimisto Hurraa.

Työpajassa metsästetään yhdessä ja erikseen tuotteellesi tai palvelullesi arvoa, jolla saat uutta kulmaa ja buustia. Jalostusarvo toimii, jos työpäivääsi kuljettaa jatkossa terhakkaan arvon tuoma kirkkaanpunainen lanka.

 

Arvojen metsästys -työpajassa käymme läpi mm.

  • miksi arvoilla on väliä?
  • millainen on hyvä brändilupaus?
  • mikä arvo tai merkitys sopisi meille?
  • miten arvoilla vaikutetaan?

Mitä saat?

  • näkemystä, miten tehdä brändistä kiinnostava
  • uskoa omaan tekemiseen
  • yhteistä buustia, jota viette kaikki eteenpäin niin, että näkyy
  • opit, miten arvoilla vaikutetaan

Kenelle Arvojen metsästys -työpaja sopii?

  • yrittäjälle, joka haluaa uudistaa yritystään, tuotettaan tai palveluaan
  • päättäjälle, joka haluaa lisää katetta ja uusia asiakkaita
  • päättäjälle, joka haluaa mahdollistaa yhteisen työpajan tiimilleen

Hinta: 900 e (alv. 0 %)

Työpajan kesto 2–3 tuntia.

Täältä löydät maksu- ja peruutusehdot.

Takaisin palveluihin

Kirsi Virtanen

Virtausyrityspalvelut

“Oli tosi hyvä setti ja sain paljon uusia kulmia oman brändin markkinointiin. Kiitos vielä!”