Brändäys, Bränditoimisto Hurraa.
Brandays, Bränditoimisto Hurraa.

Mitä tarkoittaa brändäys?

Brändäys tekee bisneksestä lujan. Kun brändi on kunnossa, se kestää ajan haasteet ja olosuhteiden yllätykset.

Näin tehdään brändäys.

Lyhyesti: Brändistä tulee ihmiselle tärkeä. Parhaita brändejä rakastetaan ja niihin luotetaan. Näkyvimpänä esimerkkinä on brändivaatteet, joista ihmiset maksavat, jotta voivat tunnustautua tietyn brändin tai sen ideologian kannattajaksi.

Ihan ensimmäinen tehtävä brändäyksessä

on selvittää, mitä asiakkaasi ajattelevat yrityksestäsi ja sen tuotteista. Harvassa on ne yritykset, jotka tämän tietävät. Kyse on ihmissuhteesta, jonka hoitamiseen on huikea syy – yrityksen menestys.

Aiemmin verkkosivuista tehtiin näyteikkuna sille, mitä myydään. Jos verkkosivustosi tai verkkokauppasi on ainoastaan myyntisivu, ota brändäys mietintään. Meillä brändityö on asiakasymmärrystä ja paneutumista kysymykseen, kenelle tuote on oikea valinta tai minkälaisia asiakkaita yrityksen ovelle halutaan.

Tutustu brändityöpajoihimme

Brändityöpaja tarvitsemassasi syvyydessä

Se jokin arvo tai merkitys, joka tuo ihmiselle mahdollisuuden inspiroitua, toteuttaa tai vahvistaa jotakin itselle tärkeää.

Etsitkö brändillesi näkemystä, johon nojata monta vuotta?

Brändityöpaja on parhaimmillaan yrittäjän omaan osaamisen kartuttamista. Tehdään työ yhdessä! Opit ajattelemaan brändisi tavoin ja tuomaan bisnekseesi johdonmukaisia tekoja. Yrittäjän brändivalmennus voi olla sinulle Leader- tai Ely-rahoituskelpoinen. Ota yhteyttä, tarkistetaan tilanne.

Jos olet uuden yrityksen starttiviivalla, tämä on brändisi momentum. Se kaikkein tärkein hetki linjata, millainen on palvelusi arvoineen ja ihokarvoja nostattavalla asiakaskokemuksella. Hyvä pohjatyö antaa vastauksia ilmeeseen, palvelun sisältöön ja erityisesti sisältöä markkinointiin. Katso uuden yrityksen brändistarttipaketti logolla ja yksinkertaisella verkkosivustolla varustettuna. Ne ovat luonteva jatkumo brändisi kehystyksen jälkeen. Asiat putoavat paikoilleen ja empiminen päättyy.

Onko brändin kehittämisen paikka?

Aika ajaa välillä ohi ja ihan huomaamatta. Maailma ja erityisesti asiakas on muuttunut. Ota tilanne haltuun ja valmistaudu tekemään bisenestä toisin. Sen tulee näkyä ja tuntua.

Jos et ehdi tai jaksa istua pitkään brändin tulevaisuuden äärellä, vaan haluat saada valmista heti ajatuksella "tärkeimmät kasaan ja logo kuntoon", tutustu verrattomaan brändiuudistus -työpajaan. Se ynnää yhteen oleellisimmat peruspilarit ja virkistyy sen pohjalta luodusta logosta ja visuaalisesta ilmeestä.

Haluatko kasvattaa brändiä perusteellisesti ja johdonmukaisesti? Tämä brändityöpajojemme kuningas kumartaa menneisyyteen ja tähyää tulevaan monien tehtävien avulla. Tutustu 101 % brändiä -työpajaan. Saat huolella läpikäydyn brändistrategian, joka on ihailtavan yksinkertainen ja helposti omaksuttava. Siksi se on täyttä rautaa!

Brändityöpajoista kokemuksia:

"Nyt on jotenkin sellainen olo kuin olisi aloittamassa uudessa työpaikassa. Paljon opeteltavaa ja muistamista 😊. Annoitte sellaisen voimaannuttavan potkun, mistä on hyvä alkaa pyöriä eteenpäin.”

Sari Näsänen, Korui-kultaseppä

" Teidän innostus ja intohimo tekemiseen tarttuu väkisin myös osallistujiin. Se saa osallistujat hyvälle mielelle ja sitä kautta brändipajan tuotos on paras mahdollinen."

Pasi Marttila, hallitusammattilainen

Tuntuuko koko brändäysjuttu vähän kaukaiselta, mutta kiinnostavalta?

Käännetään tämä kivi yhdessä. Sinulla on jo jonkinlainen brändi olemassa, vaikka et olisi sitä erityisemmin kehittänytkään. Brändin kirkastaminen vaikuttaa aina myös liiketoimintaan. Mitä terhakkaammin, sen tuloksekkaampaa. Sinulla ja yritykselläsi pitää kuitenkin olla valmiutta siihen, että jokin muuttuu. Mikä? Siihen sinulla on painava sana sanottavana, kun päästään vauhtiin.