Brändäys, Bränditoimisto Hurraa.
Brandays, Bränditoimisto Hurraa.

Mitä tarkoittaa brändäys?

Brändäys tekee bisneksestä lujan. Kun brändi on kunnossa, se kestää ajan haasteet ja olosuhteiden yllätykset.

Näin tehdään brändäys.

Lyhyesti: Brändistä tulee ihmiselle tärkeä. Parhaita brändejä rakastetaan ja niihin luotetaan. Näkyvimpänä esimerkkinä on brändivaatteet, joista ihmiset maksavat, jotta voivat tunnustautua tietyn brändin tai sen ideologian kannattajaksi.

Ihan ensimmäinen tehtävä brändäyksessä

on selvittää, mitä asiakkaasi ajattelevat yrityksestäsi ja sen tuotteista. Harvassa on ne yritykset, jotka tämän tietävät. Kyse on ihmissuhteesta, jonka hoitamiseen on huikea syy – yrityksen menestys.

Aiemmin verkkosivuista tehtiin näyteikkuna sille, mitä myydään. Jos verkkosivustosi tai verkkokauppasi on ainoastaan myyntisivu, ota brändäys mietintään. Meillä brändityö on asiakasymmärrystä ja paneutumista kysymykseen, kenelle tuote on oikea valinta tai minkälaisia asiakkaita yrityksen ovelle halutaan.

Piirretty puhekupla jossa teksti Brändityöpaja?.

Brändäys onnistuu, kun mukaan otetaan tunne

Se jokin arvo tai merkitys, joka tuo ihmiselle mahdollisuuden inspiroitua, toteuttaa tai vahvistaa jotakin itselle tärkeää.

Etsitkö brändillesi näkemystä, johon nojata monta vuotta? Haluatko kasvattaa brändiä johdonmukaisesti? Tutustu 101 % brändiä -työpajaan. Saat huolella läpikäydyn brändistrategian, joka on ihailtavan yksinkertainen ja helposti omaksuttava. Siksi se on täyttä rautaa!

Jos et ehdi tai jaksa istua pitkään brändin tulevaisuuden äärellä, vaan haluat saada valmista heti ajatuksella "tärkeimmät kasaan ja logo kuntoon", tutustu verrattomaan brändiuudistus -työpajaan. Se ynnää yhteen oleellisimmat peruspilarit ja virkistyy sen pohjalta luodusta logosta ja visuaalisesta ilmeestä.

Tuntuuko koko brändijuttu vähän kaukaiselta, mutta kiinnostavalta?

Käännetään tämä kivi yhdessä. Sinulla on jo jonkinlainen brändi olemassa, vaikka et olisi sitä erityisemmin kehittänytkään. Brändin kirkastaminen vaikuttaa aina myös liiketoimintaan. Mitä terhakkaammin, sen tuloksekkaampaa. Sinulla ja yritykselläsi pitää kuitenkin olla valmiutta siihen, että jokin muuttuu. Mikä? Siihen sinulla on painava sana sanottavana, kun päästään vauhtiin.

Pasi Marttila, hallitusammattilainen | Bränditoimisto Hurraa.

"Teidän innostus ja intohimo tekemiseen tarttuu väkisin myös osallistujiin. Se saa osallistujat hyvälle mielelle ja sitä kautta brändipajan tuotos on paras mahdollinen."

Pasi Marttila, hallitusammattilainen