Blogi – Hurraa
Asiaa ja vähän vierestä.
alt=””

Koska brändiuudistus on paikallaan?

Brändiuudistus on paikallaan, kun haluat ihan tietynlaisia asiakkaita. Kun olet löytänyt sen asiakaskunnan, joka on eniten brändistäsi innostunut, ja jolle voit tarjota jotakin vähän pidemmälle vietyä. Palvelustasi, tuotteestasi tai yrityksestä kiinnostunein asiakas ei etsi halvinta vaihtoehtoa, vaan itselleen sitä oikeaa….

Lue lisää...

Brändi on tunnetta

Tuote on mainio ja liiketoiminta polkee terveenä. Hyvä! Arki sujuu operatiivisissa tehtävissä ja tulevaisuus tuntuu ihan ookoolta. Puuttuuko jotain? Innostusta? Vai onko pöydällä liikaa keskeneräisyyttä päivästä toiseen? Vinkki: Kaiken ylimääräisen karsiminen kannattaa. Tunnista liiketoiminnan rönsyt. Rönsyillä on taipumus viedä voimavaroja enemmän…

Lue lisää...

Onko brändin arvot hukassa?

Yrityksen arvoja valitaan monin eri tavoin. Käytössä on hienoja, yleviä ja erittäin tavoitteellisia arvoja. Usein  turvaudutaan tavallisempiin adjektiiveihin, jotka toisinaan jäävät vaille konkretiaa. Kaapin syleilyyn tai tiedoston syvyyksiin jää monen yrityksen arvot ja niiden käytännön toteutus. Abstrakteimmankin arvon saa toimimaan…

Lue lisää...

Miksi brändin pitää olla selkeä?

Mielikuvasta on kysymys. Nähdessämme lapsuudesta tuttuja TV-mainoksia sydämessä läikähtää. Muistan tuon! Kirkkaimmin hohtavia brändejä on elossa tänäkin päivänä. Lähes samanlaisena, vaikka tarkemmin tutkittaessa onhan niissä jotain uuttakin.  Muistijälki kantaa niin hyvässä kuin pahassa. Brändikokemus voi juontaa juurensa syvälle ja kylläpä…

Lue lisää...

Mitä tarkoittaa brändin kirkastus?

Kyse on kehitystyöstä. Isona päämääränä on saavuttaa se, mitä haluaisit koko bisneksen olevan tulevaisuudessa. Mikä on sinun unelmasi? Pienempänä tavoitteena voi olla se, että jo lähitulevaisuudessa työpäivän jälkeen voit olla tyytyväinen monella tasolla. Esimerkiksi, miltä työilmapiirissä tuntuu, kun porukalla on…

Lue lisää...