Mainostoimisto Hurraan blogi
Mainostoimisto Hurraan blogi
Mainostoimisto Hurraan blogi

Brändistrategia työhaalareissa

Kuuluuko teidän yrityksenne niihin, joilla ei ole aikaa tai intoa pureutua markkinoinnin ja viestinnän suunnitteluun arjen tekemisen lomassa? Jos tahtotila yrityksen kasvusta ja hallitusta tekemisestä on olemassa, on brändistrategia oikea askel eteenpäin. Brändistrategian perusmallissa vedetään yrityksen brändipääomalle suuret suuntaviivat. Lopputuloksena…

Lue lisää...

Toimivan videon salaisuus

Kaikki lähtee fokuksesta. Tehtävänä on kirkastaa, mitä halutaan. Vapaa dokumentointikin on ajattelun paikka, jotta tiedetään, mitä kuvataan ja millaista muistijälkeä tavoitellaan. Joskus toimivin video voi olla puhtaasti graafinen, jolloin vahvaa viestiä kyyditään brändin mukaisella grafiikalla. Pituus ei ole toimivan videon…

Lue lisää...

Mikä on brändistrategia?

Tiedetäänkö teidän firmassa, miksi yritys ylipäänsä on olemassa? Miksi teillä tehdään juuri tällä hetkellä työn alla olevaa asiaa? Mikä on sen tarkoitus? Publicon @paulcharpentier toi ansiokkaasti taannoisessa keskustelussamme esiin Golden Circle -teorian, jossa kysytään ensin ja tärkeimpänä, miksi? Simon Sinek…

Lue lisää...

15 vuotta, Hurraa!

Vuonna 2006 Lordi toi Suomelle historiallisen euroviisuvoiton ja Torinon talviolympialaisissa Suomi paistatteli kohtalaisessa mitalisateessa. Saman vuoden helmikuussa allekirjoitettiin osakeyhtiö Mainostoimisto Hurraan perustamispaperit.   Innostus. Se on suurin tunne, kun byroossamme kurkataan olan yli taaksepäin, taitettua viittätoista vuotta. Mukana on loimottanut…

Lue lisää...

Blogijulkaisumme sähköpostiisi

Tilaa uutiskirjeemme ja saat aina ajankohtaiset blogijulkaisumme suoraan omaan sähköpostiisi.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Hae blogista