BLOGI | Bränditoimisto Hurraa | Asiaa fiksusta brändäyksestä
BLOGI | Bränditoimisto Hurraa.
Blogi | Bränditoimisto Hurraa.

Messuosaston suunnittelu lähtee brändistä

Onko messuosasto saanut tehtäväkseen valloittaa uusia asiakkaita? Ensinnä katsotaan kaikkein pyhimpään eli brändiin. Messuosaston suunnittelu lähtee brändistä. Tässä kolme lähtökohtaa, joista huolehtimalla osaston fokus kirkastuu ja messuista suoriudutaan hyvin. 1. Brändi mikä on yrityksen brändin pääviesti? miten se sanoitetaan, jotta…

Lue lisää...

Miten brändi kehittää liiketoimintaa?

Olemme selvästikin nousukaudella, jossa vahvoja brändejä nousee esiin yhä enemmän. Brändi-käsite ymmärretään joka vuosi paremmin. Brändin rakentaminen on yrityksen liiketoiminnan säätämistä oikeisiin asetuksiin. Se onnistuu tunnistamalla millaisia asiakkaita/kohderyhmiä varten teemme töitä ja lunastamalla ne heille mielekkäät lupaukset.  Brändi kehittää liiketoimintaa…

Lue lisää...
Brändäys | Bränditoimisto Hurraa.

3 askelta ja loistava brändilupaus on valmis

Hyvä brändilupaus ovat tunnetta, joka syntyy monesta eri tulokulmasta.

Lue lisää...

Henkilökunnan sitouttaminen brändiin

Yrityksen brändi ei voi olla merkityksellinen asiakkaalle, jos se ei ole sitä työntekijöille.

Lue lisää...

Miksi yrityksen tarkoitus on tärkeä?

Yrityksen tarkoitus on brändin perusta Ensimmäiseksi pitää kysyä, miksi yritys on olemassa? Rahan lisäksi syitä pitää olla muitakin. Jos muuta merkitystä ei ole, on kilpailukeinonakin vain raha. Pitää puskea kovempaa, kun vetovoimatekijäksi jää vain hinta. Ei hyvä. Miksi-kysymys kattaa paljon….

Lue lisää...

Ole kuulolla brändin kaikista kulmista. Liity mukaan!

"*" näyttää pakolliset kentät

Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Hae blogista