Blogi – Hurraa
Asiaa ja vähän vierestä.
alt=””

Onko brändin arvot hukassa?

Yrityksen arvoja valitaan monin eri tavoin. Käytössä on hienoja, yleviä ja erittäin tavoitteellisia arvoja. Usein  turvaudutaan tavallisempiin adjektiiveihin, jotka toisinaan jäävät vaille konkretiaa. Kaapin syleilyyn tai tiedoston syvyyksiin jää monen yrityksen arvot ja niiden käytännön toteutus. Abstrakteimmankin arvon saa toimimaan…

Lue lisää...

Miksi brändin pitää olla selkeä?

Mielikuvasta on kysymys. Nähdessämme lapsuudesta tuttuja TV-mainoksia sydämessä läikähtää. Muistan tuon! Kirkkaimmin hohtavia brändejä on elossa tänäkin päivänä. Lähes samanlaisena, vaikka tarkemmin tutkittaessa onhan niissä jotain uuttakin.  Muistijälki kantaa niin hyvässä kuin pahassa. Brändikokemus voi juontaa juurensa syvälle ja kylläpä…

Lue lisää...

Mitä tarkoittaa brändin kirkastus?

Kyse on kehitystyöstä. Isona päämääränä on saavuttaa se, mitä haluaisit koko bisneksen olevan tulevaisuudessa. Mikä on sinun unelmasi? Pienempänä tavoitteena voi olla se, että jo lähitulevaisuudessa työpäivän jälkeen voit olla tyytyväinen monella tasolla. Esimerkiksi, miltä työilmapiirissä tuntuu, kun porukalla on…

Lue lisää...

Tiedätkö, mitä brändiltäsi halutaan?

Meitä ympäröi koko joukko tavaraa ja palveluja. Sitä massaa, jossa hinnalla on vaikutusta kysyntään. Mistä sitten ollaan valmiita maksamaan? Brändilläsi tulisi olla jokin lisäarvo, jota perustuote ei tarjoa.  Ihmisyyteen kuuluu halu olla entistä parempi jollakin statuksella tai tulla paremmaksi jonkin…

Lue lisää...

Visuaalinen ilme ohjaa mielikuvaa

Millainen fiilis yrityksestänne välittyy? Rento vai virallinen? Mielikuvaa rennosta ja sympaattisesta yrityksestä voidaan vahvistaa visuaalisella ilmeellä. Vaiva kannattaa, sillä se kutsuu luokseen samanhenkisiä ihmisiä. Jos ilmeeseen valitaan virallinen lähestymistapa, toteutuu sama fiilis helposti myös asiakaskohtaamisissa. Mielikuva asiantuntijuudesta saavutetaan virallisella läsnäololla,…

Lue lisää...