Muistilista Facebook-arvonnan järjestämiseen

Arvonta on suosittu Facebookin sisältömuoto. Se on helppo toteuttaa ja yleensä sillä saa mukavasti säpinää omalle sivulle.  Arvontaa miettiessä on kuitenkin hyvä muistaa, että Facebookilla on arvonnoille omat sääntönsä. Olemme koonneet nämä säännöt osaksi Facebook-arvontojen järjestäjän muistilistaa:   1. Kuka...

Lue lisää...

Kolme konstia parempaan tekstiin

Pitäisi kirjoittaa yksi juttu, mutta et jotenkin vaan saa aikaiseksi. Olipa kyseessä sähköposti, blogiteksti (täällä ollaan!), nettisivujen uutinen, markkinointikirje tai ihan mikä tahansa teksti, liikkeelle pääsee helposti noudattamalla alla olevaa kolmea kohtaa. 1. Määrittele tavoite! Miksi kirjoitat tätä tekstiä? Kenelle...

Lue lisää...

Ota käyttöön maksuton Google My Business (eli anna asiakkaittesi löytää yritystietosi)

Google on se paikka, josta asiakkaasi sinua etsivät. Iloksemme Google tarjoaa myös ilmaisia ominaisuuksia, joilla voit varmistaa yritystietojesi näkymisen Googlessa. Ensikontakti yritykseesi Avaa Google ja kirjoita joku hakusana. Hakutulosten alussa on ruutu, jossa on tietoa hakusanaasi vastaavia tuotteita tai palveluita...

Lue lisää...

Millainen on hyvä kuva?

Hyvä kuva on sanomaltaan lyhyt. Se poraa suoraan asiaan ja valtaa näköaistista kaistaa. Varma keino löytää oikea kuva paikkaansa on ajatella ensin ja tehdä sitten. Mieti viestin aiheita, suodata ja etsi. Turhan usein aloitetaan haku summittaisesti ja katsotaan mitä tulee...

Lue lisää...

Loppuvuoden somekalenterivinkit

Sisällöntuottajan paras apuväline on somekalenteri. Sen avulla suunnittelet sisältöjä pidemmällä aikavälillä, mutta pidät samalla päivittäisen ja viikoittaisen päivitystyön hienosti hallussa. Hurraa auttaa sinua somekalenterisi kanssa vinkkaamalla tulevien kuukausien tapahtumista ja juhlapäivistä, joiden ympärille voit kehittää omaan brändiisi sopivaa sisältöä.  ...

Lue lisää...