BLOGI | Bränditoimisto Hurraa | Asiaa fiksusta brändäyksestä
BLOGI | Bränditoimisto Hurraa.
Blogi | Bränditoimisto Hurraa.

Ihmisyyden voima kasvun rakentajana

Ihmisyyden voima kasvun rakentajana Ihmisyyden voima kasvun rakentajana on käytettävissä joka päivä. Tämä ohitetaan usein kepeästi uskoen, että kyllä meillä tiedetään, mitä asiakkaamme tahtovat. Ihmisyys ja inhimillisyys on peili, jossa on kaksi puolta. Kuva alkaa omasta itsestä. Saatat olla juuttunut…

Lue lisää...

Koska brändiuudistus on paikallaan?

Brändiuudistus on paikallaan, kun haluat ihan tietynlaisia asiakkaita. Heitä, jotka ovat palvelustasi eniten kiinnostunut, ja jolle voit tarjota jotakin pidemmälle vietyä. Arvoa ja merkitystä, jotka ovat henkeen ja vereen totta. Brändiuudistus selvittää, millaisena brändisi on läsnä tavoiteltavalle kohderyhmälle. Tiedostetaan missä…

Lue lisää...

Brändi on tunnetta

Haluaisitko varmuutta tulevaan, näkemystä ja uskoa jopa kasvusta? Pöydällä saattaa olla liikaa keskeneräisyyttä päivästä toiseen ja se haittaa pidemmän aikavälin suunnittelua. Vinkki: Kaiken ylimääräisen karsiminen kannattaa. Tunnista liiketoiminnan rönsyt. Rönsyillä on taipumus viedä voimavaroja enemmän kuin tarpeeksi ja tuottaa vähemmän…

Lue lisää...

Ovatko brändin arvot hukassa?

Yrityksen arvoja valitaan monin eri tavoin. Käytössä on hienoja, yleviä ja erittäin tavoitteellisia arvoja. Usein  turvaudutaan tavallisempiin adjektiiveihin, jotka toisinaan jäävät vaille konkretiaa. Kaapin syleilyyn tai tiedoston syvyyksiin jää monen yrityksen arvot ja niiden käytännön toteutus. Abstrakteimmankin arvon saa toimimaan…

Lue lisää...

Miksi brändin pitää olla selkeä?

Mielikuvasta on kysymys. Nähdessämme lapsuudesta tuttuja TV-mainoksia sydämessä läikähtää. Muistan tuon! Kirkkaimmin hohtavia brändejä on elossa tänäkin päivänä. Lähes samanlaisena, vaikka tarkemmin tutkittaessa onhan niissä jotain uuttakin.  Muistijälki kantaa niin hyvässä kuin pahassa. Brändikokemus voi juontaa juurensa syvälle ja kylläpä…

Lue lisää...

Ole kuulolla brändin kaikista kulmista. Liity mukaan!

"*" näyttää pakolliset kentät

Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Hae blogista