BLOGI | Bränditoimisto Hurraa | Asiaa fiksusta brändäyksestä
BLOGI | Bränditoimisto Hurraa.
Blogi | Bränditoimisto Hurraa.

Miksi brändin pitää olla selkeä?

Mielikuvasta on kysymys. Nähdessämme lapsuudesta tuttuja TV-mainoksia sydämessä läikähtää. Muistan tuon! Kirkkaimmin hohtavia brändejä on elossa tänäkin päivänä. Lähes samanlaisena, vaikka tarkemmin tutkittaessa onhan niissä jotain uuttakin.  Muistijälki kantaa niin hyvässä kuin pahassa. Brändikokemus voi juontaa juurensa syvälle ja kylläpä…

Lue lisää...

Mitä tarkoittaa brändin kirkastus?

Kyse on kehitystyöstä. Isona päämääränä on saavuttaa se, mitä haluaisit koko bisneksen olevan tulevaisuudessa. Mikä on sinun unelmasi? Pienempänä tavoitteena voi olla se, että jo lähitulevaisuudessa työpäivän jälkeen voit olla tyytyväinen monella tasolla. Esimerkiksi, miltä työilmapiirissä tuntuu, kun porukalla on…

Lue lisää...

Tiedätkö, mitä brändiltäsi halutaan?

Meitä ympäröi koko joukko tavaraa ja palveluja. Sitä massaa, jossa hinnalla on vaikutusta kysyntään. Mistä sitten ollaan valmiita maksamaan? Brändilläsi tulisi olla jokin lisäarvo, jota perustuote ei tarjoa.  Ihmisyyteen kuuluu halu olla entistä parempi jollakin statuksella tai tulla paremmaksi jonkin…

Lue lisää...

Visuaalinen ilme ohjaa mielikuvaa

Millainen fiilis yrityksestänne välittyy? Rento vai virallinen? Mielikuvaa rennosta ja sympaattisesta yrityksestä voidaan vahvistaa visuaalisella ilmeellä. Vaiva kannattaa, sillä se kutsuu luokseen samanhenkisiä ihmisiä. Jos ilmeeseen valitaan virallinen lähestymistapa, toteutuu sama fiilis helposti myös asiakaskohtaamisissa. Mielikuva asiantuntijuudesta saavutetaan virallisella läsnäololla,…

Lue lisää...

Toimivan videon salaisuus

Kaikki lähtee fokuksesta. Tehtävänä on kirkastaa, mitä halutaan. Vapaa dokumentointikin on ajattelun paikka, jotta tiedetään, mitä kuvataan ja millaista muistijälkeä tavoitellaan. Joskus toimivin video voi olla puhtaasti graafinen, jolloin vahvaa viestiä kyyditään brändin mukaisella grafiikalla. Pituus ei ole toimivan videon…

Lue lisää...