Brändistrategia, 101 % brändiä, Bränditoimisto Hurraa.
Brändistrategia, Bränditoimisto Hurraa.

101 % brändiä -työpajat

 Brändityöpajamme on tositilanne, jossa brändistäsi etsitään kaikkein oleellisin.

Vauhtia otetaan menneisyydestä, nykyhetken maailmankuvasta ja tulevaan tähystämällä. Arvot ja merkitys on brändityöpajan tärkeitä osa-alueita. Mitä ne tarkoittavat käytännössä yritykselle ja asiakkaalle?

Selvitämme yrityksesi ja tuotteesi/palvelusi paikkaa ja roolia usean tehtävän avulla. Asiakas on ihminen, jonka tietoisuuteen ja tajuntaan päästään selkeydellä. Tehtävämme on etsiä raikas tulokulma ja tuoda koko organisaatioon yksinkertainen kirkastus. Sellainen, joka on helppo omaksua johdosta varaston tilapäistyöntekijään asti.

Arvoilla ja merkityksellä tuomme lisäarvoa, jolla yrityksesi brändi on vahvempi joka päivä. Etsimme yhdessä konkretiaa, joka istutetaan käytäntöön.

Piirretty puhekupla jossa teksti Brändistrategia?. Tuloksena  brändistrategia

Työpajojen jälkeen käsissäsi on brändistrategia, jossa on linjaukset koko henkilökunnalle, johdolle sekä markkinoinnille ja myynnille.

101 % brändiä -työpajat sopii kehittämistyöstä kiinnostuneille yrittäjille. Tuloksena on yksinkertainen ja käyttöön tarkoitettu brändistrategia, joka on toimiva työkalu seuraavalle viidelle vuodelle. Brändistrategia toimii hyvänä briiffinä logon ja visuaalisen ilmeen suunnittelulle.

Brändin kirkastustyöpaja sisältää mm.

  • mitä, miksi, kenelle ja kuinka?
  • asiakasymmärrys
  • yrityksen ja tuotteen vahvuudet
  • arvojen ja merkityksen metsästys
  • markkinointi ja myynti käsikynkässä

Mitä hyötyä saat?

  • kirkastuksen, jonka tunnet helpotuksena ja uuden suunnan iloisuutena
  • päätöksentekoa helpottavat linjaukset
  • brändistrategian, joka on työkalu seuraavalle viidelle vuodelle
  • yhdessä tekemisen tunnetta, sillä työpajoissa tulisi olla teiltä ihmisiä eri tehtävistä
  • näkemystä, jolla luotsaat brändiä vahvasti eteenpäin

Kenelle 101% brändiä työpaja sopii?

  • yrityksen vastuuhenkilöille, jotka haluavat sitouttaa muitakin
  • sinulle, joka tunnet hyvin toimialakenttäsi
  • kehittämistyöstä kiinnostuneille, joilla on takki auki uuteen
  • yrittäjälle, joka ei ehdi tai halua miettiä kilpailuetua yksin 

Kokonaisuuden kesto 3 x työpaja á 2 h.

Olisiko Brändivartti paikallaan?Kolmiulotteinen piirretty puhekupla jossa on punainen sydän.

Brändivartti on sinun kysymyksiäsi varten. Täytä yhteydenottolomake ja kerro, mikä hetki sopii sinulle parhaiten. Painikkeesta pääset lomakkeelle suoraan.