15 vuotta, Bränditoimisto Hurraa!
BLOGI | Bränditoimisto Hurraa.
Blogi | Bränditoimisto Hurraa.

15 vuotta, Bränditoimisto Hurraa!

Vuonna 2006 Lordi toi Suomelle historiallisen euroviisuvoiton ja Torinon talviolympialaisissa Suomi paistatteli kohtalaisessa mitalisateessa.

Saman vuoden helmikuussa allekirjoitettiin osakeyhtiö Mainostoimisto Hurraan perustamispaperit.

Innostus.

Se on suurin tunne, kun byroossamme kurkataan olan yli taaksepäin, taitettua viittätoista vuotta. Mukana on loimottanut “pyhä palo”, se tahto olla luomassa asiakkaillemme onnistumista, näkyvyyttä ja menestystä.

Olemme koronan jälkeen hengissä, ja osaamispääomassa on käyrä ylöspäin. Se on ajan vaade, sillä alalla opetellaan jatkuvasti uutta ison maailman malliin. Perustamisvuotenamme Amerikassa Facebook oli vasta laajenemassa sikäläisistä yliopistoista työyhteisöihin. 

Ihmisellä on tarve olla vuorovaikutuksessa toisten kanssa, keskustella ja hankkia tietoa. Google ja sosiaalinen media tulivat jäädäkseen. Meistä kerätty data on arvotavaraa kaikelle vaikuttamiselle, eikä tätä kehitystä käännä enää mikään. Mikä määrä liiketoimintaa onkaan syntynyt vaikuttamispyrkimysten ympärille!

Olemme aina halunneet kantaa kortemme kekoon ympäristön hyväksi. Vähintään viestittää asiakkaille, että kestävä kehitys on vaihtoehto, jota harkita. Innostus asiaan on ollut tuloksia suurempi. Raha määritteli päätöksiä takavuosina, mutta ympäristöarvot ovat nyt kovempaa valuuttaa. Oujee!

Kiitollisuus. 

Yrittäjyys on mahdollistanut kokonaisvaltaisen elämän. Mukana on kuljetettu murrosikäisiä nuoria ja haurastuvia isovanhempia. Muutama koiran elämäkin on saatettu alusta loppuun. 

Asiakaskunnassamme on pitkiä kumppanuuksia, ystäväksikin nimitettäviä. Yhteistyökumppaneista osa on verkostossa vieläkin, vaikka yrityksensä tai toimiala on toinen. Teille kaikille syvä kumarrus ja kiitos.

Jännitys.

Millainen on maailmamme seuraavan 15 vuoden kuluttua, kun tänään voi vaikka Yhdysvaltain presidentti tavoittaa meidät kotisohvalta.

Yksi on ennallaan. Se on yrityksemme logo, hymyilevä suu ja lennokas kirjasin. Hurraa!

Reija

Haluan auttaa näkemään, mitä asiakasymmärrys voi brändisi kehittämiseksi tehdä. Ajattelutapa kokonaisuudessaan keikahtaa kohti parempaa! reija@hurraa.fi

Ole kuulolla brändin kaikista kulmista. Liity mukaan!

"*" näyttää pakolliset kentät

Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.