Visuaalinen ilme ja oma kuosi yritykselle
Visuaaliseen ilmeeseen kuuluu väripaletin ja typografian lisäksi ilmeen erilaisia elementtejä. Kuten kuvitusta, yritykselle luotu oma kuosi tai bränditapetti. Usein bränditapetti, oma kuosi tai ilmeen muut elementit esiintyvätkin verkkosivuilla, kivijalan ikkunateippauksissa tai toimiston neukkarin roll-upissa. Alla pari esimerkkiä kummastakin.
Naantalin Aurinkosäätiön oma kuosi bränditapetissa
Kodinomaisuutta kukkien kielellä
Kukka-aiheinen kuosi tuo tiloihin kodikkuutta ja pehmeyttä – tunnetta siitä, että ollaan enemmän kotona kuin laitoksessa. Sävymaailma on aurinkoinen ja lämmin ja se tukee säätiön tavoitteita: tarjota ja ylläpitää vanhuksille ja vammaisille soveltuvia turvallisia ja kodikkaita koteja. Kuosia on käytetty johdonmukaisesti kaikissa Aurinkosäätiön materiaaleissa. Tunnettuus on hyvä ja se osataan yhdistää Aurinkosäätiöön.
Katso miltä kuosi näyttää verkkosivuilla tai esitteessä.
”Ne on ne pienet asiat mitkä eniten vaikuttavat. Olemme olleet tosi tyytyväisiä. ”
– Pirjo Maja, palvelupäällikkö, Naantalin Aurinkosäätiö
FamilyPron visuaalinen ilme, elementti ja oma kuosi
Ymmärretyksi tulemisen visuaalinen kieli
FamilyPro tekee tärkeää työtä erityislasten, nuorten ja heidän perheidensä tukena. Suunnittelimme heille visuaalisen elementin, joka kiteyttää koko toiminnan hengen: lapsen ja nuoren oman kielen.
Puhekuplat, kädet ja leikkisät muodot viestivät tunteita ja toiveita – myös silloin kun sanat puuttuvat. Visuaalinen kieli rakentaa siltaa ymmärryksen ja vuorovaikutuksen välille, ja se näkyy kaikessa ilmeessä verkkosivuilta asiakasmateriaaleihin.