Graafista suunnittelua ja saavutettavia julkaisuja Museovirastolle

Kolme erilaista graafia brändiväreissä Graafista suunnittelua ja saavutettavia julkaisuja Museovirastolle -työnäytteessä.

Museovirasto on luottanut meihin useissa vaativissa suunnitteluprojekteissa. Olemme toteuttaneet laajoja visuaalisen viestinnän taittotöitä, digitaalisia julkaisuja ja painotuotteita, joissa jokainen sivu on suunniteltu Museoviraston graafisen ohjeiston mukaisesti – selkeästi ja tyylikkäästi. 

UNESCO-hakemus Aalto Works -sarjakohteille

Kuva Aalto Works -aukeamasta graafista suunnittelua ja saavutettava julkaisu työnäytesivulle.

256-sivuinen hakemus Unescon maailmanperintöluetteloon sisälsi laajoja taulukoita, runsasta kuvitusta ja yksityiskohtaista, asiapitoista tekstiä, joka toimitettiin virallisena asiakirjana UNESCOlle. Lisäksi teimme hakemuksesta 29-sivuisen hoitosuunnitelman ja saavutettavan digitaalisen version.

Joustavuus aikatauluissa ja viranomaiskäyttöön sopiva selkeä rakenne olivat projektin ytimessä.

Graafinen suunnittelu, taitto, yhteydet ja trafiikki:Tuire Laine, graafinen suunnittelija, ad 
Painopaikka: Newprint Raisio, yhteyshenkilö Marko Kirsiaro

”Näyttää erittäin hyvältä ja valmiilta, tämä esitys ei jää visuista kiinni 😊”

Niina Svartström, projektipäällikkö Aalto Works -maailmanperintöehdotus

Katso Aalto Works -taitto

Julkaisun ammattimainen taitto, tekee tiedosta ymmärrettävää

Järvimaisemakuva Museoviraston saavutettavasta julkaisusta.

Hurraa on Museoviraston kumppanina (puitesopimus 2022-2025),  Graafisessa suunnittelussa ja julkaisujen taitossa selkeät taittorakenteet tekevät asiapitoisesta sisällöstä ymmärrettävää ja miellyttävää lukea, painetussa muodossa tai saavutettavana verkkojulkaisuna myös kieliversiot huomioiden. 

”Laajat julkaisuhankkeemme on joka kerta saatu maaliin ajallaan laadusta ja saavutettavuudesta tinkimättä.”

Anna Lantee, viestintäasiantuntija

Tyonaytteena Hurraan suunnittelema Museoviraston Seurasaari Soi -julisteesta osa.

Kansallismuseon esitteitä, mainoksia ja museobrändejä

Museoviraston kohteet näkyvät sekä kartalla että katukuvassa – ja juuri siinä visuaalisella viestinnällä on tärkeä rooli. Seurasaaren kesäesite, Hvitträskin julisteet tai Hämeenlinnan opastaulu eivät vain kerro, vaan rakentavat Museoviraston brändimielikuvaa. 

”Työskentely on ollut sujuvaa ja laadukasta. Erityiskiitos selkeästä kommunikoinnista ja yhteydenpidosta, joka on moninaisissa graafisissa tuotannoissa huippu tärkeää.”

Juuli Bister, Museovirasto

Takaisin portfoliosivulle