Raision Vuokra-asuntojen brändiuudistus toi kaupungin lähemmäs

Raision Vuokra-asuntojen ikkunateippaus. Suunnitellut bränditoimisto Hurraa.

Brändi päivittyi, ilme kirkastui ja ikkunakin sai uuden näkymän.

 

Kun Raision Vuokra-asunnoissa koitti uusi alku uuden organisaation ja toimitusjohtajan myötä, oli selvää, että myös brändi kaipasi tuuletusta. Vanhasta ei lähdetty romuttamaan kaikkea – päinvastoin. Uudistus tehtiin arvostaen sitä, mikä toimii, mutta tuoden siihen ripaus nykyaikaa ja selkeämpi kytkös Raision kaupunkiin.

Raision Vuokra-asuntojen graafinen ohjeisto, Bränditoimisto Hurraa.

Logo päivittyi muotoon RaVu asiakkaan toiveesta

Logon lisäksi visuaalinen ilme sulautettiin Raision kaupungin graafiseen ilmeeseen. Tämä ei ollut pelkkä kosmeettinen viilaus: samalla käytiin läpi koko brändikirja ja toimitettiin RaVun käyttöön selkeä, visuaalisesti eheä kokonaisuus, joka toimii sujuvasti myös muiden toimijoiden – kuten heidän verkkosivujen rakentajien – käsissä (tästä verkkosivuille).

Graafinen suunnittelu: Tuire Laine, graafinen suunnittelija, ad 
Projektin johto ja yhteydet: Tuire Laine ja Reija Heinonen, brändikonsultti

”Yhteistyö sujui mutkattomasti ja lopputulos vastasi odotuksiamme. Uusi brändi-ilme tuo toimintaamme selkeyttä ja ajanmukaisuutta.”
Juho Salonen, toimitusjohtaja

Brändiuudistus näkyy Raision vuokra-asuntojen toimiston ikkunateippauksissa. Bränditoimisto Hurraa.

Brändiuudistus näkyy toimitilojen ikkunateippauksissa

 

Uudistuksen tavoitteena oli tuoda esiin Raision Vuokra-asuntojen luotettava, paikallinen ja arvostettu rooli – ja samalla viestiä siitä ylpeydestä, jota asukkaat kokevat. Raision Vuokra-asunnot jatkaa kodikkaasti eteenpäin uudistuneena, mutta edelleen juuri raisiolaisille. 

Graafinen suunnittelu: Tuire Laine, graafinen suunnittelija, ad
Teippien tulostus ja asennus: Mainosnerg

Palaa portfolio-sivulle