Hurraa bränditoimisto! Täällä brändit kirkastuvat!

Hurraan brändityöpaja auttaa yritystäsi brändin kirkastamisessa, yhdessä tuemme liiketoimintaasi:
– selkeyttamalla ydinviesti
– rakentamalla brändistrategian ja
– luomalla ikioman uniikin visuaalisen ilmeen.
Brändin kirkastustyöpajat yrityksille, jotka haluavat kehittyä ja kasvaa

Pieni brändityöpaja
Pieni brändityöpaja on sinulle, joka et halua isoa remonttia. Sen sijaan haluat tarkistaa, onko brändilläsi menestymisen mahdollisuutta ja onko se riittävän erilainen. Kutsumustasi kuunnellaan ja eritoten etsitään tavoiteasiakastasi.
Mitä kuuluu pieneen brändityöpajaan?
Saat ennakkotehtävät, joiden perusteella määrittelemme sinulle oikeat asiat käytäväksi läpi. Ensimmäisen työpajan jälkeen saat kotitehtävän, joka valmistaa toiseen brändityöpajaan. Siinä kirkastamme sen punaisen langan, jonka kanssa voit ottaa uutta suuntaa.
Et ole enää epävarma, vaan systemaattisesti laitat energiasi jatkossa oikeisiin asioihin.
Jos tuntuu, että apua tarvitaan vielä käytännön työhön, on Bränditalkkari sinua varten.
Hinta: 800 € (alv 0%)
Kirkastetaan brändin ydin ilman isoa remonttia.

Iso brändityöpaja
Iso työpaja on sinulle, joka haluat päivittää vanhan tai kirkastaa uuden brändin.
Tämä työpajojemme kunkku on “avaimet käteen” -palvelu, joka koostuu ennakkotehtävästä, ensimmäisestä työpajasta, kotitehtävästä ja asiakastutkimuksesta. Näistä kaikista puhutaan toisessa työpajassa. Sen jälkeen on brändistrategiasi valmis ja keskitymme visuaaliseen viestintään.
Tarvittaessa logolle ja ilmeelle on luvassa se, mikä brändiuudistuksessa on kirkastettu. Lopputulemana on brändikirja, jossa on kirjattuna brändisi kolme tärkeintä asiaa. Lisäksi visuaalisen ilmeen ja logon graafinen ohjeisto.
Halutessasi saat suunnittelu- ja käytännön toteutusapua verkkoon sekä printtiin bränditalkkari-palvelusta.
Ison brändityöpajan hinta: alkaen 3700 € (alv 0 %)
Tehdään brändistäsi uuden arvoinen.
Usein kysytyt kysymykset brändityöpajoista ja brändin kirkastamisesta
Mitä, miksi ja miten? Poimi parhaat vinkit brändityöpajan hyödyntämiseen ja varmista, että saat sijoituksellesi todellista arvoa.
Mitä brändityöpajassa tapahtuu?
Jutellen ja tehtävien avulla käymme läpi yrityksesi ytimen, arvot, asiakkaat ja visuaalisen viestinnän nykytilanteen. Se voi olla yhden ihmisen sparraus tai koko tiimin työpaja – aina osallistava ja oivalluttava.
Pitääkö minulla olla jotain valmiina ennen työpajaa?
Ei tarvitse. Meillä on tapa selvittää oleellinen, vaikka lähtisit tyhjältä pöydältä. Mutta jos sinulla on aiempia materiaaleja (logo, visio, vanha brändikirja, sometili jne.), ne voivat nopeuttaa prosessia.
Paljonko varaan aikaa työpajoihin?
Pieni työpaja 2 x 1 tunti, iso brändityöpaja 2 x 2 tuntia. Työpajat pidetään viikon välein. Työpajoihin liittyy ennakkotehtäviä arviolta noin 1 h ja isommassa brändityöpajassa annetaan myös kotitehtäviä, joten varaa ajattelulle hieman aikaa.
Kenelle brändityöpaja sopii?
Työpaja sopii yrittäjälle, tiimille tai organisaatiolle, joka haluaa selkeyttää viestiään, päivittää visuaalista ilmettään tai aloittaa brändiuudistuksen. Myös uusille yrityksille ja lanseerauksille erinomainen lähtöpiste.
Onnistuuko brändityöpaja etänä?
Kyllä! Työpajat voidaan toteuttaa etänä tai paikan päällä – valitaan tapa, joka toimii sinulle ja tiimillesi parhaiten.
Mitä brändityöpajan jälkeen tapahtuu?
Työpajan jälkeen saat koosteen, kiteytykset ja selkeät jatkotoimet. Tarvittaessa jatkamme työtä visuaalisen ilmeen suunnittelun, logon tai brändikirjan parissa – askel kerrallaan.
Voiko saman työpajan toteuttaa myös koko tiimille?
Ehdottomasti. Työpaja toimii loistavasti myös tiimityönä – ja usein parhaat oivallukset syntyvät juuri yhdessä. Fasilitointi varmistaa, että kaikki pääsevät ääneen ja lopputulos palvelee yhteistä suuntaa.
Mitä brändityöpaja maksaa?
Pieni työpaja 800 € (alv 0 %) ja iso työpaja alkaen 3 700 € (alv 0 %). Jos työpajan lopputulema vaatii logon ja visuaalisen ilmeen uudistusta lisätään loppusummaan 2 200 € (alv 0 %).
Kokemuksia brändityöpajoista
”Teidän innostus ja intohimo tekemiseen tarttuu väkisin myös osallistujiin. Se saa osallistujat hyvälle mielelle ja sitä kautta brändipajan tuotos on paras mahdollinen.”
Pasi Marttila
Hallitusammattilainen
”Nyt on jotenkin sellainen olo kuin olisi aloittamassa uudessa työpaikassa. Paljon opeteltavaa ja muistamista 😊. Annoitte sellaisen voimaannuttavan potkun, mistä on hyvä alkaa pyöriä eteenpäin.”
Säri Näsänen





Brändin arvot hukassa? Eikä brändilupaus tunnu miltään?
Arvojen metsästys -työpaja herättelee ajattelemaan liiketoimintaa syvemmin. Etsimme merkityksen, joka kantaa, erottuu ja tuntuu. Hyvä arvo antaa vahvaa tekemisen meininkiä yritykseen sisälle. Kun tämä saadaan näkymään ja tuntumaan asiakkaalle, on arvo ja sen toteutus onnistunut.
Toimiva brändilupaus nojaa aitoon arvoon. Sen on oltava totta, sillä siten asiakkaalle syntyy tunne oikeasta ostopäätöksestä. Juuri se tunne ratkaisee.
Työpaja sopii yrittäjälle tai päättäjälle, joka haluaa kirkastaa yrityksensä ydinsanomaa. Samalla selkeytetään brändilupausta tai haetaan tiimille yhteinen suunta. Työpajassa pureudutaan siihen, miksi arvoilla on väliä, millainen lupaus todella vaikuttaa ja miten se välittyy ulospäin. Mukaan saat kirkastetun arvon, uutta näkökulmaa liiketoimintaan ja konkreettista buustia. Tämä kaikki tavoiteasiakkaasi lähtökohdista.
Lue lisää: Brändi rakentuu arvojen päälle – LAB Focus
Tutustu myös: Kolme askelta ja loistava brändilupaus on valmis – Hurraan blogi

Kirkastetaanko arvo, joka tuntuu – ja näkyy?
Aloitetaan samantien.
Ei mitään brändipaketteja eikä työpajoja. Haluan henkilökohtaista brändikonsultaatiota!
Jos kaipaat suoraa puhetta ja henkilökohtaista sparrausta ilman valmiita kaavioita, tämä on sinulle. Brändikonsultaatio on joustava ja suoraan asiaan menevä keskustelu – sinun tilanteesi ja kysymystesi ympärillä. Ehkä mietit visuaalista linjaa, ehkä tarinaa, ehkä suuntaa. Tai haluat ylipäätään enemmän parempia asiakkaita. Tule kysymään, pohtimaan tai haastamaan – etsimme neulan heinäsuovasta.
Brändin kehittäminen voi olla kevyttä sparrausta tai kokonaisvaltaisempaa erilaistumista. Molemmissa tapauksissa pitää tietää, mitä myydään, kenelle ja kuinka. Mitä yksinkertaisempi bisnes, sen vähemmän on murehdittavaa. Saat näkemystä, miten selkeyttää toimintaa ja katkoa rönsyjä
Jutellaanko lisää?

Markkinoinnin tehovalmennus on työtä kädet savessa
Tuntuuko toivottomalta? Onko seuraava taso jossakin yläpuolella, mutta ei tiedetä missä?
Vahva brändi on kaiken perusta. Tulppana voi kuitenkin olla myynnin ja markkinoinnin vaikeus. Yleensä käytettävissä oleva rahakin on tiukassa.
Saattaa olla, ettei brändiä ole nimeksikään ja hukut kilpailijamereen. Joka tapauksessa tilannettasi voidaan auttaa. Sinun tulee vain olla valmis muuttamaan jotakin, mitä? Se selviää markkinoinnin tehovalmennuksessa, joka etenee puhtaasti ehdoillasi. Sillä, mitä haluat tehdä ja mikä on ominta itseäsi.
Tehtävämme on tarkentaa tavoiteasiakkaasi maailma ja miettiä, miten voisit heitä parhaiten auttaa. Lisäksi selvitämme, mitkä markkinoinnin viestit ja keinot toimivat teillä parhaiten. Valmennukseen sisältyy markkinointisuunnitelma.
Valmennus on mahdollista toteuttaa myös Leader-rahoituksella, jolloin saat koko summan takaisin. Katsotaan, olisitko Leader-rahoituskelpoinen. Ota yhteyttä.