Valokeilassa tekemiämme töitä.
alt=””

Referenssejä, brändityötä yhteistyössä

Menestys kasvaa sitkeydellä ja päämäärätietoisuudella. Olemme kiitollisia asiakkaillemme sitoutumisesta tehdä yhdessä sovittuja asioita. Kunpa kaikki muistaisivat katsoa ympärilleen ja nähdä brändityön saavutuksia. Asiakkaat kiittävät palauttein ja ostouskollisuudella.

Kurkkaa tehtyjä töitä logojen, videoiden ja verkkosivujen parissa. Onpa kooste taittotyöstä jos toisestakin Printti-linkin takana. Kysy tarjousta, kun olet etsimässä työllesi brändiäsi arvostavaa tekijää.

Asuntokauppa Ari Leinosen Hurraaan suunnittelemat ikkunateippaukset

Asuntokauppa Ari Leinonen

Ari Leinonen

"Lähtötilanteessa toimiston tunnettuus henkilöityi Ari Leinoseen ja tätä halusimme muuttaa."

Tavoitteena brändin kirkastamisessa oli saada lisää näkyvyyttä ja enemmän toimeksiantoja kaikille toimiston välittäjille. Brändin kirkastus oli prosessina hyödyllinen. Ilme muuttui raikkaammaksi ja modernimmaksi.

Vuosikellon mukaan lisäsimme markkinointibudjettia ja saimme viime vuoden aikana enemmän näkyvyyttä. Sen myötä myös enemmän toimeksiantoja kaikille välittäjille.

Hurraan kanssa tehty brändityö toi lisää intoa ja ideoita markkinointitoimenpiteiden tekemiseen. Tästä iso kiitos.

 

Brändin kirkastus // Logo // visuaalinen ilme

Asuntokauppa-brandin-kirkastus
lanstalon-tila-referenssi

Länstalon tila

Mauri ja Oksana Lehtonen, tilalliset

"Pellot kertovat
jos osaa kuunnella"

Tavoitteena oli lisätä tunnettuutta ja selkeyttää mielikuvaa merimaskulaisesta maatilasta.

Hurraan kanssa perehdyttiin tilan ja sen tuotteiden vetovoimatekijöihin. Realistiseen arkeen, jossa piili tällä kertaa arvokas asia – vuosien saatossa syntynyt näppituntuma ja taito viljelyn saloihin. Logo ja visuaalinen ilme saivat mukaansa aitoa ja rehellistä viestiä. Näillä on viety mielikuvaa Länstalon tilasta määrätietoisesti eteenpäin. Hyvältä tuntuu!

Logo // visuaalinen ilme // pakkaussuunnittelu // verkkosivut

 

Länstalon tilan uudet etiketit marjapakkauksissa
Suomen Lämpömittari brändistrategia
Suomen lämpömittarin display

Suomen lämpömittari

Paula Nieppola-Kågström, toimitusjohtaja

"Laatutietoisuus ja luottamus ovat arvoja, joita meillä lähdettiin tekemään näkyväksi”.

Brändistrategia täsmensi lähinnä viestin kärkiä. Visuaalinen ilme uusittiin ja tuotiin pakkauslinjaan jo aiemmin. Suomen Lämpömittarin ilmeellä jatkettiin verkkosivuille ja verkkokauppaan, printtipuolta unohtamatta. Pyrimme uudistumaan harkiten ja meille sopivalla tahdilla. Kumppanuus Hurraan kanssa on ollut pitkäjänteistä, sillä yhteistyövuosia on kertynyt jo yli tusina!

Brändistrategia // Visuaalinen ilme // Pakkaussuunnittelu // Verkkokauppa