Markkinoinnin perustyökalut

Sujuvan arjen työkalupakki

Arvot, ydinviesti, slogan, mittaaminen ja seuranta sekä AdWords. Siinä muutamia työkaluja, joiden käyttöönotossa autamme.

Arvot
Kaikki lähtee toimivista arvoista. Vanhat yritysarvot ovat luku sinänsä, usein aanelosena kaapissa. Olisiko aika saattaa arvot tähän päivään? Hyvät arvot ovat aktiivisia ja näkyvät erilaisissa tilanteissa. Niin, että asiakaskin sen huomaa! Laaditaan koko henkilökuntaa innostavat ja sitovat arvot, jotka istutetaan näkyväksi ja toimimaan jokaisena työpäivänä.

Ydinviesti
Nasevoittamisen taito antaa viestillesi mahdollisuuden isoon onnistumiseen. Ydinviestin määrittelyyn kannattaa panostaa. Saat työn korkoineen takaisin, parhaimmillaan pisteitä sataa brändillekin.

Slogan
Voi jäädä elämään vaikka sen omistajaa ei enää sellaisenaan olisikaan olemassa. Kaikki tuntevat ikivihrein sävelin säestetyt suklaa- tai jogurttimainokset. Hyvä slogan on omaleimainen ja rohkea. Tehdään sellainen yhdessä!

Mittaaminen ja seuranta
Johda tiedolla mutu-tuntuman sijaan! Verkkosivuston kävijäseuranta ja analytiikkatyökalut varmistavat toivottuja kohtaamisia.
Avustamme sinut Google Analyticsin käyttöön, mittaamisen ja seurannan maailmaan. Sinä määräät tavoitteet ja me rakennamme seurannan sen mukaan. Voit olla myös pureksitun tutkimustuloksen vastaanottajana ja siltä pohjalta päätöksen tekijänä.

AdWords
Mikä verraton työkalu! Voit kustannustehokkaasti tuoda verkkosivuillesi liikennettä. Pidemmän aikajänteen AdWords-mainonta on helppoa seurattavaa. Me pidämme sinut tilanteen tasalla.

Laitetaanko arvot tekemään oikeita töitä?

Saavuta tuloksia, jotka näkyvät palvelulupausten toteutumisena ja tyytyväisenä henkilökuntana.

Me autamme teitä pukemaan arvomaailmanne sanoiksi ja kuviksi, ymmärrettäväksi ja vaikuttavaksi. Pois seinätaulusta, jota kukaan ei enää lue.