Missä brändi ja asiakas kohtaavat?.
alt=””

Markkinointi lähtee suunnitelmasta

Missä asiakas ja tuotteesi kohtaavat toisensa? Liiketoimintastrategia määrittelee mitä tehdään ja brändistrategia tarjoilee sen oikealle kohderyhmälle. Seuraavaksi on paikka katsoa, miten ideaali asiakas tavoitetaan, missä kanavissa ja millaisin viestein. Brändisi voi olla läsnä pienesti tai suuresti, mutta aina vahvana ja kilpailijoista erottuen.

Markkinointisuunnitelma sukeltaa käytäntöön, jotta brändisi olisi tukevasti läsnä budjetin sallimissa rajoissa, printissä ja digissä. Näin pysyt polulla kohti kasvua, joka syntyy oikeista, ostouskollisista asiakkaista.

Digitaalisen markkinoinnin suunnittelussa etsitään kohtaamispaikat – olipa tavoitteena tunnettuuden, myynnin tai muu vaikuttamisen kasvattaminen. Suunnittelun lisäksi autamme sisällöntuotannossa tekstien, kuvien tai videon osalta. Markkinointisuunnitelma voi sisältää kampanjaehdotuksia monilta digimarkkinoinnin toteuttajilta. Autamme järkevän lopputuloksen haarukoinnissa.

Tehdään asiat yhteistyössä, yrityksesi omia resursseja hyödyntäen. Jos mietityttää, miten saisit markkinoinnin fiksusti hanskaan, kysy. Olemme olemassa sinua varten.

Mitä kaikkea markkinointi oikein on?

Tässä miljoonien viestien maailmassa on uniikilla brändillä ja tarkoin harkitulla kohderyhmällä mahdollisuus voittaa. Resurssisit pitää käyttää terävästi ja tuloksia seuraten. Voisi sanoa, että ikuisesta oppimisesta ja hereillä olosta on kyse. Ketteryys ja avoin mieli ovat pärjäävän markkinoijan ominaisuuksia. Se on meidän intohimomme.

Mitä sinun pitäisi tehdä?

Tiedostaa, mitä tuloksia halutaan saavuttaa. Määritellä budjetti ja talon sisältä käytettävissä olevat resurssit. Sitten oletkin valmis laittamaan meille viestiä, niin keskustellaan lisää.