Mainostoimisto Hurraan palveluita brändeille.

Onko sisältösi verkossa

vetävää?

Verkkosisältö, lehmän henkäys vai särmä jätkä?

Pitkän menuun asemesta luo makupaloja. Niitä nälkää nostattavia, oivallukseen johtavia julkaisuja. Onnistut, kun pilkot yleisösi ja pohdit kerrontatavan kullekin. Tekstien kiteytyksestä pitää edelleen puhua. Pitäydy hyödyllisessä sisällössä ja tarjoile se postauksena, artikkelina, blogitekstinä, videona tai webinaarina. Ihmisen kohtaava sisältö osuu, parhaimmillaan koukuttaa ja ennen pitkää herkistää ostamaan.

Huolehdi verkkosisällön tekniikasta

Tee hyvä tarjooma helpoksi löytää. Huomioi koko polku, jota pitkin yleisöäsi johdatat. Ankkuroi kaikki verkkomaailman risteyskohdat, joissa yleisösi eri kanavissa häärää. Tunnista ykköspolku ja panosta siihen. Parhaiten teet sen ajattelemalla hakusanoja. Määritä kullekin palvelulle 3-5 hakusanaa ja kääri sisältösi näiden ympärille. Hakukoneet sivuuttavat hulppeankin sisällön, jos sitä ei robotti näe. Mitä useammin näkee, sen parempaa esilletuloa saat. Sympatiapisteitä ei ole jaossa. 

Heittäydy särmikkääksi

Kokeile miten käy, jos laitat itsesi likoon. Ole reippaasti itsenäsi läsnä, vaikuta. Maltti on valttia, josta on hyvä kasvaa menestyksen myötä. Palkkioksi aitoudesta saat orgaanista näkyvyyttä. Sitä, josta monet maksavat, kun kanttia vahvalle sisällölle ei ollutkaan. Me autamme kummassakin tapauksessa.

P.S. Vuonna 2018 varma sijoitus on video, vieläpä livenä.

Vaikuta ja kosketa verkon sisällöllä

Missä kunnossa teidän sisältönne ovat? Jaksaako joku oikeasti lukea niitä ja kiinnostavatko ne ketään?

Anna meidän käydä niiden kimppuun, analysoida nettisivut tai some-sisällöt ja tehdä reittikartta sisältöön, joka oikeasti vaikuttaa ja koskettaa.

Tai jos olet jo pitkään miettinyt sitä videota, tee se nyt heti! Teemme sinulle käsikirjoituksen, jolla erotut ja jäät mieleen.