Blogi

Blogi

Yrittäjä, olet kiinnostavampi kuin yrityksesi

Tapaan tavan takaa yrittäjiä, joilta kuulee vähän kuin harmitellen miten yrityksen toiminta henkilöityy omistajaan. Sitä ei koeta aina hyväksi asiaksi. Miksi ei?

Tunnettu yrittäjä on toiminut alalla pitkään. Kokemusta on ja asiantuntijuutta isolla mitalla. Tämä on arvokasta, ainakin asiakkaittesi mielestä. Olet tärkeä henkilö, jonka aikaa ja läsnäoloa tavoitellaan. Miten moni asiakas kertookaan edelleen asioineensa itse kauppiaan tai toimitusjohtajan kanssa. Vakuus on maksimissa, henkilöbrändi vahvana.

Tämä pätee myös toimitusjohtajiin, kehitysjohtajiin ja kaikkiin muihin, joilla on paikka puhua suurelle yleisölle.

Oletko toimessasi uusi?

Jos kannuksia ei ole nykyiselle yritykselle vielä kertynyt, ota sydämen asiaksi ajaa sitä, mikä sinua tällä hetkellä innostaa. Olet arvokkaassa ”ei niin sokeasti syvällä” -tilassa. Anna palon näkyä ja sanottavan kuulua. Juuri nyt olet kiinnostavimmillasi!

Oletko introvertti johtaja?

Se tunnollinen, joka suojelee omaansa ja välttää turhaa polemiikkia? Mihin sinä työssäsi uskot? Mitä intuitiosi kertoo tällä hetkellä liiketoimintaasi liittyen? Mitäpä, jos kertoisit sen meille muillekin. Sinulle sopivalla tavalla, jotta pysyy pää ja sydän matkassa. Keinot ovat monet.

Oletko jo henkilöbrändi?

Varmasti. Hoidettu tai hoitamaton. Ota villinä rehottava mielikuva sinusta hallintaan. Mieti, missä tärkeimmät kuulijasi ovat ja mitä tänään haluaisit heille sanoa. Avaa keskustelu ja laita peliin tieto ja osaaminen. Rakennat brändiä yrityksestäsi mutta ennenkaikkea itsestäsi. Kun sanomasi vähitellen kasvaa, kasvaa myös painoarvo. Saat monta kiitosta, kommenttia ja kauppaa.

Olet kiinnostava!

Reija

Reija

Toimitusjohtaja, joka kiikaroi alati ympäristöään ja yllättyy luovuuden kaikista kukista. Tarkkailun kestosuosikkina on palvelukokemus, jossa vuorovaikutus pelaa ja brändin läsnäolo vakuuttaa.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *