Millainen on hyvä kuva?

Hyvä kuva on sanomaltaan lyhyt. Se poraa suoraan asiaan ja valtaa näköaistista kaistaa. Varma keino löytää oikea kuva paikkaansa on ajatella ensin ja tehdä sitten. Mieti viestin aiheita, suodata ja etsi. Turhan usein aloitetaan haku summittaisesti ja katsotaan mitä tulee vastaan. Vastaan tulee todennäköisesti turvallinen tusinakuva, joka kiireessä saa kelvata. Sellainen ei kosketa. Milloin viimeksi valitsit nappikuvan?

Onnistunut kuva saa katsojan parahtamaan. Joka tapauksessa pysähtymään, jolloin verkkokalvolle piirtyy jotakin ikimuistoista. Oikea kuva voidaan valjastaa moneen tehtävään. Se voi autoritäärisesti herättää huomion, vahvistaa viestiä tai muutoin suoriutua sille asetetusta tehtävästä. Milloin viimeksi asetit kuvalle tehtävän?

Millainen on erinomainen kuva ?

Erinomaisessa kuvassa on kuvan markkinoinnillinen käyttö ajateltu huippuunsa. Se on yksinään vahva, tukee asiayhteyttä ja sitten… toimii osana suurempaa kokonaisuutta ja kasvutarinaa. Erinomainen kuva on tyyliltään tietynlainen ja saa jatkossa seuraajansa luontevasti, katsojaa kuljettaen. Suunniteltu kuvien käyttö säästää aikaa, kun hakuasetukset ja puhuttelutapa ovat olemassa. Erinomainen kuva on tyyliltään tunnistettava ja brändiisi yhdistettävä nopeammin kuin otsikon ehtisi lukea.

Miten sinä käytät kuvakerrontaa brändin vahvistajana?

Mainostoimisto Hurraa auttaa sen oikean löytämisessä sekä ohjeistaa johdonmukaista polkuasi läpi kuvameren. Jos siis sanot hyvälle kuvalle:
– Tahdon.

Reija

Reija

Toimitusjohtaja, joka kiikaroi alati ympäristöään ja yllättyy luovuuden kaikista kukista. Tarkkailun kestosuosikkina on palvelukokemus, jossa vuorovaikutus pelaa ja brändin läsnäolo vakuuttaa.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *